2011. július 14., csütörtök

Santa Monica Mirror ©



Séta egy másfajta dob ritmusán
 2009, Március 5. Írta Beverly Cohn


Az író/rendező Daniel Barnz által megírt sztori egy kislányról szól (Elle Fanning), aki nehéz időszakon megy keresztül amíg alkalmazkodni tud a körülötte lévő világhoz.
A saját maga irányítására való alkalmatlansága probléma számára, amíg fel nem fedezi ideiglenes menedékét az iskolai játék kreatív, színlelt világában dráma tanára, Miss Dodger (Patricia Clarckson) által. A szülei Hilary és Peter Lichten, (Felicity Huffman és Bill Pullman) küzdenek, hogy eldöntsék, megengedjék e Phoebe-nek a nem hozzáillő önkifejezést, vagy várják amíg képes lesz beilleszkedni.
Huffman és Fanning részt vettek egy "Kérdezz-Felelk"-ben:

Hogy sikerült teljesíteni a szerepet ebben a projektben?
Fanning: "Elolvastam a szövegkönyvet, aztán találkoztam Daniellel a Color at mine-nál. Befestettünk két csészét, és a filmről beszélgettünk.Beszélgettünk a karakterekről, és arról, hogy ez milyen sok. Aztán elkezdtük a filmet."

Mindketten különleges kihívásokkal néztetek szembe a karaktereitekkel?
Huffman: "Hilary egy kihívás volt, nem annyira anya szemszögből, de azzal igen, hogy ki is ő. Ő egy értelmiségi író, és ez lazán Daniel szülein alapul, akik mindketten azok. Nem csak az, hogy honnan jött, de az is ahogy sétált, és arra jutottunk, hogy folyton ingatag, így mikor sétáltam, be kellett vetnem a lábaimat. Be kellett mutatnom a belső küzdelmeit. Sokat harcolt a saját akaratával. Szóval úgy gondolom, hogy ezek kifejezésének finomsága miatt volt kihívás. Az emberek Lynette Scavóként látnak engem (Született Feleségek) hétről hétre oly sok éve már, át kellett változnom, hogy ne csak Lynett Scavót lássák."

Ez a film annyira az iskolai játékról szól. Játszottál valaha iskolai darabban?
Fanning: "Nem. Még általános iskolába járok, szóval nem igazán vannak darabjaink. De mikor idősebb leszek, mint mondjuk a középiskolában, akkor szeretnék résztvenni párban."

Hogy döntesz egy szerep mellett?
Fanning: "Elolvasom a szövegkönyvet, aztán anyukám is elolvassa, szóval lényegében együtt döntünk, de legtöbbször elnyomja a véleményem azzal, hogy azt mondja 'Csak akkor csináld, ha tényleg meg tudod csinálni.' Szeretek olyan karaktert játszani aki különbözik. És Phoebe határozottan más, és ez kihívás."



Maradt bármi érzelem hátra egy nap forgatás után? Mi a helyzet Elle-el?

Huffman: "Csak csinálja ezt a fantasztikus dolgot. (Elle-nek) Beszélhetnék rólad egy másodpercig? Szóval, játszunk ezekben az élénk díszletekben, aztán Daniel azt kiáltja "ennyi" Elle pedig ilyenkor azt, hogy 'Ez mókás volt. Vehetnénk újra?' Ez egy fantasztikus lecke volt nekem a színjátszásról, amit elfelejtesz ahogy idősödsz, és egyre több a magad iránti kétséged. Elle hihetetlen lelkesedése emlékeztet engem, hogy ez játék, és hogy milyen mókás."


Hogyan kezdted a karriered? És érezted valaha, hogy lemaradsz a gyerekkorról?
Fanning: "Mikor a nővérem (Dakota) kezdte, én még nagyon fiatal voltam. De mikor három vagy négy éves lettem, azt gondoltam, ez szórakoztatónak tűnik, és ha ő megtudja csinálni, akkor én is. Nem gondolnám, hogy bármiről is lemaradok, mert rengeteg mókával jár a munkám."

Van valamilyen érdekes hobbid?
Fanning: "Szeretek sokat lovagolni. Van egy lovam. De szeretek még énekelni és táncolni, és mindkettőt tanulom is."

Fontos volt számodra megismerni az Aliz Csodaországban háttértörténetét?
Fanning: "Láttam párszor a videót mikor kicsi voltam. De sosem olvastam a könyvet."


Van bármi tervetek a nővéreddel a munkára tekintve, esetleg versengtek? Megvitatjátok otthon?
Fanning: "Remélhetőleg fogunk együtt dolgozni, de most még semmi. Nem szoktunk otthon munkáról beszélni, és nem versengünk egymással. Mikor otthon vagyunk normális lányos dolgokról beszélünk, mint hogy mi történt a suliban, meg hasonlók."

 
Köszönöm szépen!
Fanning: "(Mosolyog) Viszlát mindenki!


Elle Fanning Hungary © 2011. Minden jog fenntartva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése